Saturday, June 10, 2006

semalam dalam ingatan

assalamualaikum....
da lama sungguh x update..bz sok moh..aku baru jer lps x-m..tapi x tau ler camner ngan result..minta2 ok ler...
bercerita pasal kelmarin yang hilang, nanti aku nak attachkan skit gambar kenangan dolo2....kalo nak anggap da lapuk pun aku x kisah..tapi banyak perkara yang tersirat dari gambar yang aku da amik..bnyk sngt2..yg buat aku gembira..buat aku sedey


gambar ngan member lama masa open
house kat uma aku tahun 2004..



nih plak gamba ngan classmate aku (sem 4, jan-mei 2002)
(naz,k.ani,ayu,me n yg duduk tuh henny



jaga2 org depan..jap lagi aku nak lepaskan tembakan..sesekali jalan2 best gak kan..x der ler bosan ngan keje jer..


bergamba ngan ular yg sememangnye amat menggelikan...nilah 1st time aku pegang ular...sbb 1st time lah skang nih aku da bertambah geli nak pegang ular....mau aku lari satu johor nih..
(me,fiza n liza)


time keje sempat gak bergamba..heheheh..tau dek bos pengsan aku kene bebel...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home